poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyniki rozdania z Bath&Body Works

Wpadłam do domku, dorwałam się do kompa i ogłaszam wszem i wobec, ze trzy fantastyczne zestawy kosmetyków od Bath&Body Works wędrują do ......



Czas na fanfary ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Gratuluję Wam dziewczyny bardzo serdecznie i czekam na Wasze adresy na mailu :-)))

A wszystkim Tym z Was którym tym razem się nie poszczęściło powiem tylko...nie smućcie się ;-)

12-go moja firma zaczyna oficjalnie funkcjonować a ja wreszcie wrócę do świata blogowego, bo na razie moje życie toczy się w rozjazdach po Polsce i funkcjonuję tylko na telefonie. Ale jak już wrócę będę dla Was miała kolejne niespodzianki również związane z kosmetykami BBW :-)


buziaki,
Wasza wykończona Michałosia

20 komentarzy:

  1. Aaa aż mi serce szybciej zabiło! Dziękuję ♥♥♥♥
    I gratuluję pozostałych zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wam dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :*
    mail wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na powrót kochanie! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...