środa, 7 listopada 2012

Zakupy listopadowe kosmetyczno-niekosmetyczne:-)

Witajcie kochane moje:-)

Listopad zagościł już w pełni...szkoda tylko, że deszczowy i wietrzny.
Tradycyjnie już na początku miesiąca uzupełniam zapasy kosmetyczne, tym razem jednak ograniczając się do minimum.
Pokusa dokończenia remontu jest jednak silniejsza i ostatnio częściej zaglądam do marketów budowlanych niż do drogerii:-)

Zakupy skromne , bo właściwie skupiłam się tylko na tym co niezbędne.


*żel pod prysznic Nivea Harmony time - powąchałam i zakochałam się w jego zapachu a do tego cena 9,99 za 500 ml zachęcała:-)
*dezodorant w kulce Nivea invisible - był w promocji za 7 zł a ,że moja Rexona wykończyła się definitywnie  postanowiłam sprawdzić czy będę się nim zachycać tak samo jak Gok w reklamach;-)
*Krem na noc Delia Cosmetics " Delia Bio" oliwa z oliwek. Opis na opakowaniu był zachęcający, skład zachęcający, cena jeszcze bardziej (w promocji 8,99 zł) więc z przyjemością wylądował w moim koszyku.
*Roll-on pod oczy Delia Cosmetics " Delia Bio" oliwa z oliwek. Powody te same co powyżej:-)
* Kremy zimowe do rąk Cztery pory roku - tu niestety był dylemat który mam wybrać:-) Trudna to była decyzja której jak zresztą widać nie byłam w stanie podjąć.


Jeszcze tylko dotrze do mnie kolorówka z Avonu i mam nadzieję , że zakupy listopadowo-kosmetyczne będę mogła uznać za zamknięte:-)

A kolejne moje zdobycze to farby, gładzie, pędzle i wałki....no i tapeta wybrana przez moją prywatną nastolatkę;-) Nawet nie wiecie jak się cieszę , że etap słodko-pierdzącego różu mamy już za sobą;-)



A jakie Wy macie plany na listopadowe zakupy?



13 komentarzy:

  1. początek listopada a Ty kończysz zakupy kosmetyczne?:D ja to muszę je sobie rozłożyć na cały miesiąć, bo bym nie mogła się potem powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaberku mój kochany...motywacja dokończenia remontu silniejsza;-) Licze na to, że zakończę już zakupy na ten miesiąc w momencie kiedy odbiorę swoje zamowienie z Avonu. Nie oznacza to jednak , ze na tym się skończy;-) Bo w drodze do mnie jest paczka kosmetyczna od siostry;-)))

      Usuń
  2. słodko-pierdzący róż mnie powalił na kolana! :P
    Ten krem regenerujący do rąk używa moja mama i sobie chwali:) a rozgrzewający podobno wcale nie jest rozgrzewający, tak słyszałam, tak więc czekam na Twoją recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obu używam już od piątku i dzisiaj będzie kilka słów o tych kremikach własnie;-)

      Usuń
  3. Twój blog ma nominację :http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. żel pod prysznic od Nivea jest piękny, zapach, konsystencja, działanie wszystko na tak, jak dla mnie nie posiada wad. A Cztery Pory Roku bardzo lubię, mają dobre kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie ten zapach żelu...:-)
      Wysłałam kochanie mailika;-)

      Usuń
  5. Strasznie ciekawią mnie te produkty delii, czekam na opinię o nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie własnie też zaciekawiły na półce w sklepie i jestem ciekawa jak się sprawdzą:-)

      Usuń
  6. Świetne kosmetyki,ja najbardziej lubię te BIO,oraz balsamy z Nivea.Dziękuję za komentarz do mojego posta.Cudownego dnia życzę.Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Nivea jestem fanką kremów do twarzy z serii pure&nature i zeli pod prysznic:-)

      Usuń
  7. Ja w tym miesiącu planuję w końcu kupić jakaś fajną maskę do włosów, ale wciąż nie wiem jaką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie przeszkadzają ci silikony to osobiście polecam Wella Pro Series Treatment Moisture :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...