poniedziałek, 24 września 2012

Biedronka, ach Biedronka

Witajcie kochane:-)))
Nie wiem czy wpadła już w Wasze ręce nowa ulotka Biedronki:-)))
Ja dostałam ją w sobotę i jestem zachwycona.
Od 26 września w ofercie sklepu będzie sporo kosmetyków w naprawdę korzystnych cenach.
Już się nie mogę doczekać, bo kilka kosmetyków już sobie upatrzyłam:-)))
Jeżedli chodzi o kolorówkę będą to kosmetyki Eveline, ale w ofercie znajdą się też żele pod prysznic Palmolive oraz szampony i odżywki do włosów Revlon na które mam wielką ochotę:-)))






 W ulotce tych produktów jest oczywiście znacznie więcej:-)
Korzystacie z takich akcji promocyjnych w marketach?


3 komentarze:

  1. nie mam tej gazetki, te ultra douxy to tylko szampony? Czy też odżywki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą w stałej ofercie? Muszę zajrzeć do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że będzie to jednorazowa promocja tak jak było w przypadku kolorówki z Bell.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...