środa, 12 września 2012

Dzisiejsze zakupy kosmetyczne

Za oknami szaro, ponuro i deszczowo...
musiałam więc jakoś sobie ten mokry dzień rozweselić;-)
Zrobiłam więc szybki nalot na Rossmana:-)

Skusiłam się tym razem na nowości z którymi do tej pory nie miała doczynienia.

Zel do mycia twarzy do cery trądzikowej firmy Synergen.
Zdecydowałam się na niego ponieważ jest z tej samej firmy co mój ukochany krem do rąk:-)
Mam nadzieję, że i ten żel też mnie zachwyci.
Z opisu na opakowaniu wynika, że działa antybakteryjnie i oczyszcza intensywnie skórę z wszelkich zanieczyszczeń oraz zapobiega tworzeniu się wągrów i wyprysków.
Za kilka dni napiszę jak się sprawdza:-)
Cena w Rossmanie 7,99 zł.


Kolejny nabytek to szampon nagietkowy:-)
Na opakowaniu jest informacja, że nie zawiera barwników i parabenów:-)
Jest bezbarwny i man bardzo delikatny zapach.
To ma być taki prezent dla moich włosów;-) farbowanych i traktowanych prostownicą i suszarką:-)
Cena w Rossmanie 7,99 zł







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...