sobota, 6 lipca 2013

Aloesowe działanie szamponu equilibra


Dzień dobry bardzo:-)))

Zapowiada się piękny upalny sobotni dzień:-)
Michałosia dzisiaj się opala, jutro plażuje a na razie pijąc poranną kawkę funduję Wam kolejną notatkę.

Będzie o szamponie...aloesowym:-)


Jakiś czas temu od przesympatycznej Pani z firmy equilibra dostałam propozycję współpracy i możliwość przetestowania ich kosmetyków.
Nie będę ukrywać, że na tą paczuszkę czekałam ze szczególną niecierpliwością.
Może dlatego, że od jakiegoś już czasu w necie na temat tych włoskich kosmetyków krąży bardzo wiele jak najbardziej pozytywnych opinii.
Po drugie dlatego też, że są to kosmetyki które w swoim składzie zawierają naprawdę duuuuużo aloesu, naturalnego i nieulepszanego.

O właściwościach aloesu w necie znajdziecie naprawdę dużo ciekawych artykułów więc ja już na ten temat tutaj nie będę się rozpisywać.

A ponieważ jest to notka o kosmetyku do włosów skupimy się na jego działaniu własnie na nich:-)
W pielęgnacji włosów aloes ma za zadanie nawilżać je, zmiękczać i odżywiać. Działa też rewelacyjnie jako środek ochronny na włosy.


Producentowy opisik butelkowy:


skład :

Nie będę się za bardzo skupiać tym razem na najnudniejszych częściach recenzji jakimi są opisy opakowania :-P
Jest to tradycyjna plastikowa butelka, dość miękka z której łatwo można kosmetyk wydostać.
Z mocnym i wytrzymałym zamknięciem.



Aloes jest zielony...szamponik też jest zielony:-)
Pięknie bardzo delikatnie pachnie. I świetnie się pieni.
Bardzo dobrze oczyszcza włosy z zanieczyszczeń.


Ponieważ szampon nie zawiera w składzie SLS i parabenów oraz żadnych zbędnych detergentów skusiłam się i wypróbowałam go również do zmywania olejów z włosów.
I z całą odpowiedzialnością stwierdzam, ze jak na razie jest to najlepszy szampon do zmywania oleju na jaki udało mi się trafić. A z ich zmywaniem radzi sobie już po pierwszym myciu, nie pozostawiając resztek na włosach.
Włosy po myciu są miękkie, sypkie i bardzo podatne na układanie. W moim przypadku szampon dodatkowo bardzo ładnie podkreśla skręt loków co jednoznacznie świadczy o tym, że je nawilża.

Za butelkę 250 ml zapłacimy około 20 zł. Więc cena nie jest wygórowana:-)

Jeżeli będziecie tylko miały okazję zapoznać się z kosmetykami tej firmy szczerze Was namawiam:-)
I nie dlatego, ze kosmetyki od equilibra dostałam w ramach współpracy ale dlatego, ze naprawdę warte są tego aby zwrócić na nie uwagę wśród innych kosmetyków.

Zresztą same możecie poczytać o nich więcej na stronie equilibra.pl




buziaki,
Michałosia

14 komentarzy:

  1. mam ten szampon i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może i nie głupi On :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubie aloesowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie miałam aloesowego do włosów;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go już od dawna zapisanego w zeszyciku "rzeczy do kupienia" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę! Wiesz może czy można go dostać gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, szukam teraz czegoś delikatnego do włosów, być może sięgnę po ten szampon bo mnie zachęciłaś tym opisem Misia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, ciekawy. Nigdy go jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz od dawna czaje sie na ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio pojawia się wiele jego recenzji, od dawna go szukam i nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu zachęcający szamponik, którego nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...