środa, 22 stycznia 2014

Lierac, zmysłowy olejek czyli Michałosia o kosmetyku do ciała i włosów

Co jakiś czas w swoich postach o ręcznie robionych maseczkach gości sobie pewien olejek.
Był tutaj i tutaj.

Olejek Lierac Colection Blanche, Hiule Sensorielle Aux 3 Fleurs Blanches ( Zmysłowy olejek z trzema kwiatami). Jest to limitowana kolekcja firmy Lierac.

Jest to wszechstronny olejek przeznaczony do skóry i włosów stanowiących mieszankę naturalnych olejków roślinnych i białych kwiatów.
Olejek dzięki wysokiej zawartości NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe) ma za zadanie skutecznie chronić skórę i włosy przed wolnymi rodnikami.





Skład:

C-12-15 alkyl benzoate, diisoprpyl sebacate, polyglyceryl-6 dioleate, peg-8 caprylic/capric glyceryls. corylus avellana (hazel) seed oil, water (aqua), propylene, glycol, camellia kissi seed oil, argania spinosa kernel oil, squalane, fragance (parfum), prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, caprylyl glycol, vitis vinifera (grape) seed oil, jasminum officinale (jasmine) flower extract, coleus forckohlii roqt extract, helianthus annuus (sunflower) seed oil, olea europaea (olive) fruit extract, polygonum cuspidatum extract, triticum vulgare (wheat) germ extract, gardenia florida extract, tocopherol, butylene glycol, potassium sorbate, sodium benzoate, sodium citrate, citric acid botanical origin (d'origine végétale).

Składniki aktywne:

- olej arganowy - regeneruje, odżywia i chroni skóre przed atakami wolnych rodników
- olej z pestek winogron - działa kojąco, regeneruje skóre i włosy
- olej ze slodkich migdałów - łagodzi podrażnienia, zapobiega wysuszeniu skóry i włosów
- olej z orzechów laskowych - remineralizuje, odzywia i koi
- ekstrakt z jaśminu - relaksuje i sprzyja harmonii ciała i umysłu. Wzmacnia i upiększa włosy 
- wyciąg z gardenii tonizuje skóre, relaksuje ciało i umysł
- olejek z kamelii przywraca włosom blaski i witalność oraz pomaga zwalczać oznaki przedwczesnego starzenia się skóry




Olejek możemy stosować na wilgotną i suchą skórę jak i włosy.
Dodany do kąpieli zmienia się w mleczko o właściwościach nawilżających i zmiękczających.

Olejek niestety nie poradził sobie z oddziaływaniem na moje włosy. Działał na nie za słabo.
Za to przy pielęgnacji skóry spisuje się bardzo dobrze. Świetnie ją nawilża, pozostawiając gładką i miłą w dotyku.
Działa na zasadzie suchego olejku, także zaraz po wsmarowaniu go w skórę nie jest już na niej wyczuwalny.
Użyty na skórę w ciągu dnia pięknie ją rozświetla. W lato skóra sprawia wrażenie mieniącej się delikatnie, dlatego chętnie używałam go na dekolt i ramiona.
Nie zdecydowałam się jednak na codzienne stosowanie go na twarz. Niestety przy swojej oleistej formie moja skóra świeciła się jak żarówka. Dlatego osobiście odpuściłam sobie formę bezpośredniego aplikowania go na twarz. I wykorzystuję go do maseczek.
Bardzo dużym jego plusem jest zapach :-) Ciepły, kobiecy, bardzo zmysłowy delikatny zapach białych kwiatów zamknięty w szklanej buteleczce który bardzo długo utrzymuje się na skórze.

Podsumowując :
Fajny produkt do nawilżania ciała który dość kiepsko radzi sobie z pielęgnacją włosów i jest za tłusty dla mojej twarzy.





Cena tego olejku to 100 zł za 100 ml. Sporo ... chociaż olejek NUXE za tą samą pojemność kupimy właściwie w identycznej cenie. Po spróbowaniu obu, na chwilę obecną gdybym miała sięgnąć do portfela po taką kwotę osobiście ponownie kupiła bym NUXE chociaż i olejek Lierac nie rozczarowuje całkowicie.


buziaki,
Michałosia

20 komentarzy:

  1. Hmm...ciekawy ale w sumie to szału nie ma, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, za taką cenę chciałoby się, żeby bardziej pozytywnie zaskakiwał.

      Usuń
  2. Z Nuxa miałam tylko małą próbkę. Najbardziej mnie kusi ten z drobinkami. Ale Lierac ma za to właśnie bardzo przyjemny zapach.Ja go stosuję tylko na ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pod względem zapachu bije NUXA. A efekt rozświetlania w obu jest bardzo podobny ;-)

      Usuń
  3. Chyba też wybrałabym Nuxe, chociaż i ten mnie ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypadałoby spróbować obu i wybrać lepszy ;-)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych olejków :) I powiem szczerze, że do żadnego z nich mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie masz potrzeby ;-) ja niestety przy tak suchej skórze muszę sobie dogadzać od czasu do czasu takimi specyfikami :-)

      Usuń
  5. Jego zapach jest naprawdę przepiękny :)
    Ale u mnie się nie sprawdził jeśli chodzi o cerę- za ciężki :( Za to mama była nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mojej twarzy też nie ;-) mogłam jego blaskiem oświetlać pół ulicy ;-)

      Usuń
  6. nie miałam go , ciekawi mnie jego zapach ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się być fajnym produktem dla mnie. Mam ostatnio strasznie wysuszoną skórę więc jako nawilżacz, z tego co piszesz, spisałby się wyśmienicie..Tylko ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy za taką cenę bym się zdecydowała :) ja używam Oliwki Specjalistycznej z Palmer's, cena połowę niższa, a działanie i konsystencja chyba podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ta oliwka Palmer's nie działa niestety chyba na zasadzie suchego olejku

      Usuń
  10. ten olejek zawsze mi się marzył. miałam okazję go niuchnąć i zapach mnie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podobno w połączeniu z mgiełką do ciała o takiej samej kompozycji zapachowej jest jeszcze piękniej :-)

      Usuń
  11. Nie miałam, ale mogłabym wypróbować z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...