czwartek, 25 października 2012

Tag: Moje blogowe sekrety...

Orlica na swoim blogu " Orlica o wszystkim i o niczym" otagowała blogerki więc i ja postanowiłam odpowiedzieć na te kilka pytań:-)




1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę stosunkowo od niedawna, bo właściwe od sierpnia tego roku wcześniej jedynie czytałam i czytałam i czytałam co na swoich blogach publikują dziewczyny:-)
Z postami jest różnie wszystko zależy od dostępności czasowej. Staram się tak organizować swój czas żeby chociaż jeden post dziennie na blogu się pojawił, niestety nie zawsze to się udaje.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Nawet trudno byłoby to zliczyć;-) Uruchamiając rano komputer w pracy zaczynam od sprawdzenia poczty i bloggera. Tak więc dobre 30 minut z porannego blogowania zajmuje mi odpisanie na komentarze i przeczytanie wszystkich nowych wpisów na Waszych blogach:-)
Później w ciągu dnia wielokrotnie jeszcze zaglądam na blog i bloggera żeby być na bieżąco;-)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Z najbliższych mi osób wie tylko jedna osoba - moja przyjaciółka:-) Ale właściwie to ona była sprawcą założenia Świata Michałosi. Zazwyczaj codziennie zamęczałam ją moimi opowiadaniami o kosmetykach , makijażach i całej tej urodowo-kosmetycznej otoczce. Zażartowała kiedyś " załóż blog, będzie mi te informacje łatwiej ogarnąć". No i tak się stało;-)

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
hmmm...tak najchętniej to o tym co ostatnio udało Wam się wyszukać i kupić w sklepach;-)
Lubię też posty o kosmetykach których aktualnie poszukuję lub myślę nad ich zakupem.
Ale też z wielką przyjemnością czytam posty o makijażach, zwłaszcza że niektóre z Was tworzą male dzieła sztuki:-)
  
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
 Oj tak tyci, tyci;-) Ale właściwie tego, że niektóre z Was mieszkają w Warszawie, Wrocławiu czy innych dużych miastach Polski i macie pod ręką wiele fajnych sklepów kosmetycznych do których ja robię specjalne wyprawy kilometrowe. A fajnie byłoby tak czasami wpaść sobie po drodze do domu z pracy na przykład do Sephory czy sklepów Inglota :-)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie. byłoby to niezgodne z moim podejściem do zakupów kosmetycznych i do mojego bloga.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie będę ściemniać, że czasami pozytywne opinie z innych blogów na mnie nie działają:-) Zazwyczaj jednak są to kosmetyki które już widziałam w sklepach i zastanawiałam się nad ich zakupem lub jeżeli jakiś nieznany mi kosmetyk na kilku blogach  jest chwalony a ja wiem, że mi się przyda.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Szczerze...uczy mnie systematyczności i lepszej organizacji własnego czasu:-) 
Poznałam też kilka naprawdę fascynujących osóbek które z pasją podchodzą do tematów kosmetycznych:-)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Zazwyczaj z życia;-) Do napisania postu jest wstanie zainspirować mnie wszystko: rozmowy z koleżankami, moje kosmetyczne doświadczenia, zakupy, artykuły na innych blogach i w prasie.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nigdy nie miałam. Co prawda mój blog to taki noworodek w blogosferze ale wydaje mi się , że jak ktoś robi coś co jest dla niego pasją nie poddaje się i realizuje zamierzone cele nawet jeżeli na horyzoncie pojawiają się gorsze dni w stylu " nie chce mi się" albo" nie mam  dziś pomysłu na post".
Ale jest to zawsze czas do "przeczekania" a nie do usuwania bloga;-)
   
Dodatkowe pytanie:
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Najbardziej irytują mnie blogi na których każdy post to współpraca. I nie jest to kwestia zazdrości ale raczej podejścia do własnego bloga. Dla mnie blog jest czymś więcej niż tylko szansa na zdobycie kosmetyków od firm. Jeżeli widzę , że na przykład dziewczyna która zakładała swój blog mniej więcej w tym samym czasie ma na swoim koncie już kilkanaście lub co gorsza kilkadziesiąt współprac a każdy kosmetyk który komentuje "ochami" i " achami" ( a pochodzi on ze współpracy) staje się dla mnie w pewnym momencie niewiarygodna w swoich opiniach.
Osobiście wychodzę z założenia że współprace są dodatkiem do bloga a nie blog dodatkiem do współprac:-)
Denerwują mnie też osoby które traktują blogi innych jak darmowe tablice reklamowe, umieszczą jeden komentarz z linkiem do swojego bloga i nigdy więcej na twój blog nie wrócą. 
  
Bezapelacyjnie otagowuję Malinkę:-) (jestem kochana ciekawa Twoich odpowiedzi)

Równocześnie chciałabym otagować wszystkie moje kochane dziewczynki które na mój blog zaglądają :-)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. no wiesz...;-) od kiedy zaglądam na Twojego bloga tworzę sobie obraz Malinki;-) i wyłania mi się z niego babeczka z poczuciem humoru, pasją do tego co robi, ale i obiektywnie patrzącą na świat blogosfery:-)

      Usuń
    2. No fakt i to prawda:) OK, postaram się;)

      Usuń
    3. Michałosiu, obiecuję dziś dzielnie podejść do tematu:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...