piątek, 13 grudnia 2013

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta czyli Michałosia dekoruje świątecznie

Uwielbiam ten przedświąteczny okres :-)
To dla mnie taki czas kiedy robię wszystko, żeby w moim domu czuć było świąteczną atmosferę.
Właściwie to było tak zawsze. kiedyś jak byłam mała dekoracje robiła moja mama. później ja mogłam pokazać swoją kreatywność. Ale od czasu kiedy na świecie jest mała Mi (pomimo jej zacnego już niedziecięcego wieku) dekorowanie domu na święta jest dla mnie czasem magicznym.
Uwielbiam te chwile kiedy z " młodą" ściągamy ze strychu kartony wyładowane świątecznymi ozdobami i zaczynamy tworzyć nasz mały bajkowy świat.

Moimi głównymi dostarczycielami dekoracji jest Biedronka i Pepco w których można znaleźć cuda za grosze.
Zazwyczaj jednak jest tak, ze w wyżej wymienionych sklepach zaopatruję się jedynie w pół fabrykanty a reszta tworzy się sama w mojej głowie.
Jak na przykład świeczniki na regale które zrobione są z pustych opakowań po siwcach Brise czy teraz już Glade i filcowych dekoracji z Biedronki gdzie zestaw 35 szt. kosztował 3,99 zł ;-)

Tak więc z kubeczkiem cudownej wiśniowej herbatki zapraszam Was na wycieczkę po naszej świątecznej krainie ;-)



























buziaki,
Michałosia

16 komentarzy:

  1. ja tez zaczęłam już dekorować, fajna świecąca choinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te filcowe biedronkowe ozdóbki --> odpadają mendy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Kochana u Ciebie- prawdziwy magiczny, świąteczny klimat! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu :-) ale i aniołek od Ciebie się do tego przyczynił :-)

      Usuń
  4. Ja dopiero jutro zaczynam świąteczne dekorowanie i nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze względu na młodą dekoruję już na mikołajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje, u mnie jeszcze nie ma oznak świąt, no może po za czekoladowym dużym mikołajem, ale to inicjatywa synka ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są kokardki na obwódkach doniczek. Cudeńko! Kocham święta za ich klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. super, bardzo klimatycznie ! Od razu czuć duszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ! :) Też mam te filcowa ozdóbki z biedronki :) A do tych szklanych pojemniczków ze świeczkami dorzuciłabym jeszcze albo gałązki z choinki, albo szyszki albo suszone plasterki pomarańczy ! :) Ślicznie i świątecznie u Was :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...