poniedziałek, 9 grudnia 2013

Prezenty, prezenciki czyli Michałosia o Mikołajkach

Hej kochane :-)

Nie zaginęłam ;-)  Jestem cały czas. Miałam jedynie za sobą ostatnio dość nerwowe dni.
Zakończenie pracy, zmagania z Ksawerym który skutecznie pozbawił nas na kilka dni prądu.
Ale jestem z dużym zapasem wolnego czasu ;-)

Dzisiaj będzie post o czymś co każdy lubi ;-) Czyli o prezentach.
Właściwie od 1 grudnia czyli od dnia moich urodzin przyjaciele i znajomi nie zawiedli i zapewnili mi w ubiegły weekend masę atrakcji i radości obdarowując mnie cudownymi prezentami.

Ale po za urodzinkami i imieninkami były też Mikołajki a ja z wielką przyjemnością brałam udział w zabawach Mikołajkowych w blogosferze.
Pierwsza zabawa odbyła się u Egoiste a moją kochaną mikołajką był basiek86.
Cudowna kobieta która wywołała tak ogromny uśmiech na mojej twarzy kiedy otrzymałam paczuszkę od niej.
Przepięknie zapakowana .... skrywająca w sobie same cudowne skarby :-)
Zresztą zerknijcie same :-) A Tobie kochana Basieńko jeszcze raz dziękuję  :-*



Kolejna paczuszka pochodzi z zabawy mikołajkowej u Czarnulki25.
A mój zestaw specyfików do włosów otrzymałam od Czarnulki.





I jak tu się nie cieszyć z tylu fajnych prezentów :-)

A jak tam Wasze mikołajkowe skarby ?

buziaki,
Michałosia

28 komentarzy:

  1. podobają mi się te kosmetyki z farmony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak powąchałam to aż zawyłam z radości ;-)

      Usuń
  2. zacnie Cie obdarowali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zacnie ;-) w tym roku urodzinowo i mikołajkowo było na bogato :-D

      Usuń
  3. Super paczuszkę dostałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z Farmony - uważaj, żeby go przez przypadek nie zjeść, genialny ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym się cieszyła z takich prezentów nie powiem:P

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze ;D w przyszłym roku robimy sobie prezenty nie ma bata ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty, ten peeling mi się marzy od dawna:)

    Moja Droga, spóźnione życzonka. Dużo uśmiechu każdego dnia i niewielu trosk:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło dostać takie upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczkowy peeling jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będę go testować ;-) na razie zachwycam się zapachem :-)

      Usuń
  10. Nie ma za co, cieszę się, że się spodobało.:) To ja Tobie dziękuję Kochana.:* :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...