sobota, 21 grudnia 2013

Suchy olejek do ciała czyli Michałosia o Eveline Cosmetics

Cudo o którym będzie dzisiaj przywiozłam z październikowego spotkania blogerek w Warszawie jako jeden z upominków od firmy Eveline.
I mimo, iż obiecałam sobie, że trafi do magicznego pudła które stoi obok mojej kanapy z przykazaniem " stoisz tam i czekasz aż wykończę to co napoczęte". Niestety nie dałam rady i już po kilku dni trafił do użytku.
A kusiła mnie tak magiczna nazwa Arganowy suchy olejek do ciała.


Skład:
 Ethylhexyl Palmitate, Cyclomethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Isopropyl Myristate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyathanol, Metylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lyral, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene, Coumarin, Cinnamayl Alcohol.


Tak szybko jak chciałam wypróbować ten olejek pojawiły się również sprzeczne odczucia przy jego używaniu.
Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej butelce z atomizerem. Pomyślałam na początku, ze to fajna sprawa, tym bardziej ze miałam już doczynienia z taką formą aplikacji olejków do ciała przy kosmetykach Avon.
Psikasz i już... Niestety nic bardziej mylnego. Atomizer po kilku psiknięciach zacina się, śliska od olejku butelka wyślizguje się z dłoni a cała aplikacja po kilku minutach zaczyna być denerwująca.
Na jego plus działa chyba określenie "suchy" podczas aplikacji wyraźnie widać, ze to olejek. Natomiast po zetknięciu ze skórą momentalnie się wchłania nie pozostawiając na niej tłustego filmu.
Nawilża, ale to nawilżenie jak dla mnie jest zbyt krótkie i już po 2 godzinach go nie czuć.
Po aplikacji jednak skóra jest bardzo miła w dotyku, gładka i miękka.
Jest to kosmetyk który budzi we mnie naprawdę wiele sprzecznych emocji :-)
Lubię go za zapach, szybkość z jaką się wchłania, za efekt wygładzenia skóry ale jednocześnie wyjątkowo denerwuje mnie zacinający się aplikator, i zbyt krótko utrzymujący się efekt nawilżenia na skórze.

Cenowo jest dość przystępny ponieważ 150 ml kosztuje około 20 zł a po prawie 2 miesiącach używania została mi jeszcze połowa opakowania.



Buziaki,
Michałosia

18 komentarzy:

  1. mam ten olejek, ale jeszcze go nie otwierałam, byłam ciekawa jak odczucia innych dziewczyn :)

    Michałosiu, korzystając z okazji życzę Ci spokojnych i zdrowych świąt :***

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od samego początku pompka z tym atomizerem nie działa :o zniechęciło mnie to do jego użytkowania, nie wiem może dam jeszcze mu szanse.. ;/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u wielu osób z tego co słyszałam właśnie ten atomizerek się nie sprawdza.

      Usuń
  3. Nie miałam nic jeszcze z tej linii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przyglądałam się jemu ale zrezygnowałam - nie wykluczam że nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie idealny <3 nienawidzę tej tłustej warstwy, które zostawiają balsamy czy olejki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż zastanawia mnie jak olejek może być suchy, mimo tylu recenzji wciąż zadaję sobie to pytanie i chyba przekonam się dopiero jak sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w poczekalni stoi ale muszę zużyć inne produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny do masażu to na pewno:) skóra jest taka miękka.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam na niego chętkę, ale chyba po Twojej rcenzji daruję sobie, ten aplikator faktycznie moze denetwować, szkoda moich nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozglądam się za nim już od jakiegoś czasu. Bardzo jestem ciekawa tego cuda od Eveline, obawiam się tylko, że problem z aplikacją o którym piszesz, może mnie do niego całkowicie zniechęcić..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie od jakiegoś czasu, ale na razie odpuszczę, co by innym kosmetykom dać szansę na wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...