wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowe paznokcie czyli Michałosi manicure na wieczór

Wczoraj wieczorem siedziałam i myślałam, co by tu zrobić z paznokciami na dzisiaj.
Nie chciałam, żeby za dużo się na nich działo, a jednoczenie nie chciałam żeby było tak nijako.
Efekt końcowy wygląda tak :




Czyli czarny lakier Coral z firmy Delia numer 44 i kilka złotych cekinów.





Całość zabezpieczona Top Coat'em.




Za jakoś zdjęć od razu Was przepraszam :-( Widać mój aparat postanowił być dzisiaj jakiś wyjątkowo złośliwy i robi mi koszmarne zdjęcia . Niestety za nic nie potrafię dojść o co chodzi. Myślałam, ze to może wina zbyt dużego nasłonecznienia, ale niestety i w ciemniejszych miejscach efekt jest taki sam :-(

Jeżeli jednak szukacie jakiejś innej propozycji z bardziej spektakularnym efektem ;-) odsyłam do tego postu.

buziaki,
Michałosia

9 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają ;) elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają Twoje paznokcie, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę czy by nie nałożyć jakiś brokat na paznokcie ;)
    Klasyczny piękny i elegancki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się jak najbardziej podobają :) Czarny to zaraz po czerwonym mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci wyszły! w moim typie jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...