poniedziałek, 30 grudnia 2013

Piasek z Silcare czyli Michałosia o The Garden of colour

Obiecałam Rudej to wreszcie pokazuję kolejny mój lakier od Silcare.
Tym razem jest to lakier piaskowy.





Jest to bardzo delikatny odcień pudrowego różu w odcieniu 112.




Po pierwszej już warstwie lakier bardzo ładnie kryje płytkę paznokcia.




Na zdjęciach paznokcie pomalowane są dwoma warstwami, co daje większy efekt 3D.




Akurat ten lakierek bardzo ładnie dzięki wygodnemu i miękkiemu pędzelkowi nakłada się na paznokcie. Bardzo ładnie kryje. Na paznokciach potrafi wytrzymać spokojnie 5 dni bez jakiegokolwiek uszczerbku.
I tak jak przy poprzednim lakierze o którym już pisałam nie byłam zadowolona z efektu, to ten lakier lubię :-)
Na niektórych zdjęciach niestety nie widać, że jest on różowy a przekłamuje delikatnie bielą. Ale uwierzcie, biegałam po domu, żeby złapać dobre światło, bo niestety z lampą nie było możliwości zrobienia zdjęcia żeby było widać efekt.





lakiery Silcare kosztują 8,99 zł za 15 ml. I ja skuszę się na kolejne piaskowe kolorki :-)

Buziaki,
Michałosia

15 komentarzy:

  1. Ale piękny! Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham go :D
    jeden z moich ulubionych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki delikatny piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się, taki perłowaty efekt daje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo mi się podoba. Większość "piasków" nie przypadło mi do gustu, ale ten to zupełnie inna bajka. Naprawdę wygląda bardzo ładnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje choć w buteleczce wygląda niepozornie. Zaskoczył mnie kolorem na paznokciach. Fajny na Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały jest ten lakier- mam i bardzo lubię, za wygląd, za trwałość, za wszystko! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę śliczny. Delikatny i kobiecy a przy tym s moim ulubionym efektem piasku.
    15ml za 9zł? Zbrodnią byłoby nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na ich stronkę :-) Jest w czym wybierać :-)

      Usuń
  9. ja lubię Silcare,ale jakoś piaski jednokolorowe do mnie nie przemawiają - jedynie takie brokatowe tak.... Ale kolorek piękny
    P.S. Michałosia się rozkręca - posty codziennie :) Zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no widzisz Karolinko taki element zaskoczenia ;-)

      Usuń
  10. ha! nie udało się włączyć mojego zapalnika zadrosci, jest piekny, cudny i wspanialy <3 ale mam identyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. to w takim razie cieszę się, że masz identyczny :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten lakier, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek, taki delikatny
    uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...