sobota, 14 grudnia 2013

Jak jest zima to musi być zimno ... Frozen Cherry czyli Michałosia o szmince Hean

Pierwsze słowa które mi przychodzą na myśl kiedy patrzę na szminkę Hean to cytat z "Misia"  ;-)

" Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno, tak? Pani kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury! "

A dlaczego ? Bo to mrożone wisienki :-)

Hean jest polską firmą działającą na rynku od 1981 roku produkującą głównie kosmetyki kolorowe.
A jedną z ich serii jest City fashion.

Na serię składa się 14 satynowych kolorów.
A ja w swojej kolekcji posiadam 4 z nich i każda bez wyjątku zachwyca swoim kolorem.




Ale ponieważ jest zima najczęściej sięgam po odcień 154 Frozen Cherry.




Jest to mocno nasycony satynowy kolor.
Pomadki z serii City Fashon maja jedwabiście kremową konsystencję z formułą anti-age która wygładza i nawilża usta.
W składzie szminki ukryte są : masło morelowe, witamina E i olejek rącznikowy które odżywiają, nawilżają i regenerują usta.
A filtry UV dodatkowo je chronią.




Mocne napigmentowanie pomadki sprawa, ze kolor jest bardzo intensywny a jednocześnie wyjątkowo trwały.
Formuła long wear zdecydowanie przedłuża jej trwałość. Dzięki czemu możemy cieszyć się pięknym kolorem nawet przez kilka godzin bez konieczności poprawiania.
 Mimo że po kosmetyki kolorowe do ust sięgam bardzo rzadko, to zdarza mi się przy okazji wyjść ze znajomymi sięgać właśnie po te szminki.
Dla mnie nie są one jednak produktami do użytku " na co dzień" z racji ich bardzo mocnego napigmetowania i bardzo intensywnego koloru.
Ale w przypadku imprez sprawdza się rewelacyjnie, usta są wyraźnie zaznaczone, kolor utrzymuje się przez wiele godzin bez konieczności poprawiania ich co chwilę nawet w sytuacjach kiedy podjadamy i popijamy ;-)

A cena ?
Nie wygórowana ;-) szminki kosztują około 12 zł. Więc bardzo przyzwoicie ;-)




Po za szminkami z Hean miałam już okazję poznać ich cienie do powiek i lakiery do paznokci.
A Wy macie jakieś swoje ulubione produkty z tej firmy ?

buziaki,
Michałosia

7 komentarzy:

  1. Mam ją i cały czas stoi niezaczęta i czeka na swoją kolej :D Ale chyba mnie przekonałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten kolor. jest nieco zgaszony, ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam kolorowych szminek ;P . Wolałabym taką żywą czerwień ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Heana bardzo lubię korektor do twarzy :)
    Szminkę również miałam, ale oddałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just thought I would comment and say superb theme, did you create it yourself? Looks really good!
    jeux de tir

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...