poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Akcja rewitalizacja - odsłona dwunasta


Pora na kolejny, przedostatni już wpis w ramach akcji rewitalizacji.

Tym razem będzie to peeling do stóp bebeauty.

Zazwyczaj w tego typ;u produkty rzadko kiedy się zaopatruję, a do peelingu stóp używam peelingów do ciała i sprawdzają się świetnie.

Ten jednak skusił mnie zawartością naturalnego pumeksu i kwasami owocowymi AHA.
Jest to złuszczający, kremowy peeling który skutecznie usuwa zrogowacenia i zgrubienia naskórka
pozostawiając skórę gładka i nawilżoną. Składniki które się w nim znajdują przyspieszają naturalne procesy regeneracji i odbudowy naskórka.

Składniki aktywne:
Kwasy owocowe AHA z ekstraktem owoców passiflory, cytryny i brzoskwini - złuszczają obumarły, zrogowaciały naskórek, działają wygładzająco i stymulują procesy odnowy skóry.
Naturalny pumeks - posiada silne, mechaniczne właściwości ścierające martwe komórki naskórka.
Lanolina - oczyszcza, wygładza i uelastycznia skórę.


Peeling dość dobrze radzi sobie ze zgrubieniami na stopach, jednak pod warunkiem, ze nie są one bardzo twarde.
Wygładza i nawilża pozostawiając stopy miękkie w dotyku.
Jeżeli chodzi o zapach to dość mocno wyczuwalna jest cytryna, co jednocześnie daje efekt odświeżenia.



Tubka 75 ml. kosztuje około 4 zł.


11 komentarzy:

  1. Wiele osób pisze o kosmetykach tej firmy, a ja po nie fajnym krem do rąk, jakoś nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na nich jeszcze jakoś nie przejechałam:-)

      Usuń
  2. Michałosia obija się w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzednia wersja peelingu tej marki była o niebo lepsza :( Niestety, nie jest już dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kasiu, tamtą też miałam i bardziej ją lubiłam.

      Usuń
  4. nie mialam go niestety ,ale firma mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już jakiś czas temu skończyłam akcję =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, jednak u mnie w ogóle się nie sprawdził, bo nie robił nic... Zapach też mi nie przypadł do gustu :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...