środa, 3 kwietnia 2013

Akcje rewitalizacja - odsłona siódma


Witajcie kochane:-)
Za oknem śnieg sypie jak by był grudzień...
Na szczęście w ostatnich dniach dzięki poczuciu humoru moich malinowych dziewczynek nie grozi żadna depresja śniegowa:-)
Dzięki kochane jesteście niesamowite:-)))

A dzisiaj będzie o kolejnym kosmetyku w ramach akcji rewitalizacji.

Green Pharmacy - Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom. 

Nie wiem czy Wy też tak macie, ale mi po zimie spędzonej w kozakach niezależnie ile bym dziennie kremów do stóp wcierała i tak zrobią mi się jakieś odciski i zgrubienia na pietach.
A jak się zrobią zaczynam z nimi walkę...i w tym przypadku od dłuższego już czasu świetnie sprawdza się ten krem:



W składzie tego kremu znajdziemy między innymi kwasy AHA oraz olejek cedrowy...
czyli zdzieramy i nawilżamy;-)


Krem ma bardzo przyjemną konsystencję, z dużą łatwością się aplikuje i co ważne fajnie przylega nie ściekając ze stóp, a do tego zapach...lasu:-)



Tubeczka jest dość mała bo zawiera zaledwie 50 ml. kosmetyku ale jednocześnie jej cena to coś niewiele ponad 3 zł.
I mimo tej niewielkiej pojemności jest to ilość w zupełności wystarczająca do walki z jakimikolwiek zgrubieniami.
Krem bardzo dobrze zmiękcza stwardniały naskórek dzięki czemu można go następnie bardzo szybko usunąć za pomocą tareczki lub pumeksu.


Niestety w niektórych przypadkach sam krem nawilżający to za mało, żeby nasze stopy były piękne i gładkie    warto więc sięgnąć po małego pomocnika:-)



18 komentarzy:

  1. Moim dłoniom przydałaby się rewitalizacja...
    Zapraszam do udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem, jest całkiem fajny i lekki. Tylko pachnie leśną kostką toaletową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo takiego skojażenia nie miałam, ale może dlatego, ze u mnie morskie kostki toaletowe rządzą w domu:-)

      Usuń
  3. Świetny na zgrubienia jest też peeling z Flos-Leku, enzymatyczny z drobinkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam własnie, ale u mnie jest problem żeby Flos-lek namierzyć w sklepach

      Usuń
  4. ja jestem załamana swoimi stopami i maziam je kremkami ale One mają to gdzies i tak są brzydkie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra Michałosia przygotuje ci plan naprawczy:-)

      Usuń
  5. Chyba mnie skusiłaś. Choć znalazłam już swojego ulubieńca, chętnie przetestuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam swojego ulubieńca a do tego chętnie wracam w trudniejszych przypadkach:-)

      Usuń
  6. po zimie tez cierpię z powodu suchych pięt...ale staram, sie je reguralnie kremowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką niską cenę aż kusi by wypróbować. Musze poszukać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze był ostatnio nawet w promocji z tego co pamiętam:-) i kosztował 2zł z jakimiś groszami:-)

      Usuń
  8. uwielbiam kosmetyki z green pharmacy ;) jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Dobrze wiedzieć, że jest taki krem, bo czasem szpilki powodują na moich stopach niepożądane odciski ;(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak szpilki potrafią dać popalić naszym stopom:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...