czwartek, 18 kwietnia 2013

Spotkanie blogerek w Warszawie - 8 czerwca. Są chętni? ;-)

Hej kochane moje:-)

8 czerwca 20013 roku ( sobota) odbędzie się spotkanie blogerek w Warszawie.

Pomimo pierwotnych założeń udało się z przesympatyczną knajpką w  centrum Warszawy wynegocjować miejsce dla większej liczby chętnych na blogowo-kosmetyczne pogaduchy:-)))

Tak więc tym o to sposobem...

mamy jeszcze 9 wolnych miejsc i bardzo serdecznie zapraszamy:-)

Jeżeli jesteście chętne proszę o taka informację na mojego maila michalosia1980@wp.pl

jak widać liczba miejsc jest ograniczona, więc kto pierwszy ten lepszy:-)

buziaki,
Michałosia

Edit: jest jeszcze parę wolnych miejsc:-)))

Zostały jeszcze 2 wolne miejsca:-))))

24 komentarze:

  1. Może wreszcie uda mi się Was wszystkie poznać! :) Wysłałam maila;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Michałosiu serce mi się kraje, ale ten weekend 8/9 czerwca mam zajęcia. Jak tylko przeczytałam Twojego posta to pobiegłam sprawdzić. Niesamowicie chętnie bym Ciebie i inne dziewczyny poznała na żywo. Może jeszcze kiedyś się nam uda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rań serca mego... co tam zajęcia;-)

      Usuń
    2. no właśnie już rozważałam możliwość opuszczenia ich :D ale nie mogę, zaczynają mi się wtedy egzaminy. ajjj zła jestem. jeszcze studia mam w krakowie, gdyby to byla warszawa to wieczorkiem bym zaglądnęła :D

      Usuń
    3. strasznie żałuję, teraz cały dzień będę zła chodzić. Mam nadzieję, że pogoda mi trochę pomoże, bo zapowiada się fantastyczny dzień. Liczę na szczegółową relację, masę zdjęć i ploteczek :*

      Usuń
    4. razem z tymi pikantnymi;-)

      Usuń
  3. strasznie chciałabym móc dojechać do Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia:-)))) Kochanie moje wyślę Ci zaraz wiadomość:-)

      Usuń
  4. A ja jeszcze raz dziękuję za zaproszenie :D Bo bym z pewnością przegapiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jestem z Warszawy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie się za późno ocknęłam,ale i tak wysłałam Ci maila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mail wysłany, a nuż się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja moge ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wysłałam już wczoraj mail ze zgłoszeniem i nie dostałam odpowiedzi żadnej. do kogo mam tego maila jeszcze napisać? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. BĘDĘ TAM I WRESZCIE WAS POZNAM I WYŚCISKAM :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...