wtorek, 30 kwietnia 2013

Spotkaj się ze mną o zachodzie słońca....


... zamykam oczy i pierwsze co widzę to morze, fale rozbijające się o brzeg a daleko na horyzoncie czerwono-pomarańczowe słońce zachodzące gdzieś daleko;-)

Otwieram oczy i widzę to samo słońce na moich paznokciach:-)
A to wszystko za sprawą lakieru Essie "Meet me at sunset".


O lakierach Essie w blogosferze było już chyba wszystko napisane, więc nie będę się powtarzać.
Wiece jak zawładnęły sercem blogerek, moim również:-)
Coś czuję, ze będzie to miłość długa i namiętna:-)


A Wam jak podoba się ten kolorek?

buziaki,
Michałosia

30 komentarzy:

  1. piękny :)) brakuje mi właśnie takiej czerwieni w mojej kolekcji!! :) Essie zawładnęły też moim sercem, choć jak ich nie znałam, to myślałam, że się nie dam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbinko myślałam to samo, dzielnie się broniłam i poległam;-) Teraz nie żałuję:-)

      Usuń
  2. nie no udusze Cie :P
    piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też:-) lada dzień będziesz się jarać jeszcze bardziej:-P

      Usuń
  4. Ach wszystkich lakierów wszystkim zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie wiem co to za niedopatrzenie ,żę jeszcze Cie nie obserwuje :P

      Usuń
    2. oooooooo baty na goły tyłek !

      Usuń
    3. już byś się nie przyznawała:-P Gdyby nie essie to pewnie byś do mnie nie dotarła:-P
      foch:-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. taki ni to czerwień ni ciemniejsza pomarańcz;-) zachód słońca;-)

      Usuń
  6. Jest i on- piękny i kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh, bardzo w moim stylu :D Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja essie nie pokochałam, ale ten lakier jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi narazie nie podpadł ten lakier, zobaczymy jak będzie z innymi kolorkami:-)

      Usuń
  9. Śliczny kolor i super wygląda na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny ^^ w moim typie czyli wprost dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...