środa, 10 kwietnia 2013

Hasła google czyli jak w ostatnim czasie trafiliście do Michałosi

Ostatni taki wpis na moim blogu był w listopadzie:-)
klik
Od tego czasu znowu kilka perełek się znalazło.
Ja je sobie spisywałam a dzisiaj dzielę się z Wami:-)


Farba olejna do włosów
olejną to ja tylko okna i parapety;-)

graciarnia kosmetyków
przecież kupiłam szufladki, czysto już jest:-)

świąteczne zdrobnienia paznokci
na święta to ja raczej zapuszczam a nie zdrabniam:-)

Ile kosmetyków dla kobiety
dla mnie ile by nie było to ciągle za mało:-P

krem rozgrzewający z rękawiczki
nie używałam, ale jak dobry to może się skuszę;-)

ropa naftowa z alg
próbowałam sobie wyobrazić jak powstaje...że niby te algi to się w wiertła i rury wydobywcze wplątują 
i oto mamy ropę algową...?

nowe zapachy do google
zazwyczaj kupowałam do samochodu ale może i do google warto;-)

czuje weekend
Ja też:-)))


i mój niekwestionowany hit !

Michałosi zad 
w tym przypadku komentarz jest już zbędny ;-P




buziaki
Michałosia:-)




30 komentarzy:

  1. Michałosi zad, mój faworyt <3
    Aczkolwiek otrzymywanie ropy naftowej z alg może być niezłym patentem naukowym XD muszę obadać sprawę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nuneczka obadaj ale pamieaj , ze jak już będziesz patentować i produkować to 10% zysków dla mnie;-)

      Usuń
  2. Ale ryknęłam śmiechem jak przeczytałam o Twoim "zadzie" :D Kocham takie wyszukiwania, choć dawno jakoś nie robiłam takiej notki, a szkoda bo naprawdę można się ubawić. Michałosi zad... No nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie Martuś jak ja wyłam ze śmiechu i to w pracy jak któregoś pięknego dnia zobaczyłam je w statystykach:-)

      Usuń
  3. haha :D zad :D ekstra :D uwielbiam takie wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. widać w dzisiejszych czasach sława zaczyna się od zadka;-)

      Usuń
  5. Boskie te hasła. Zad wymiata. Powinnaś zmienić nazwę bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie...;-) Michałosi Zad - tylko co ja bym w banerze umiesciła zamiast różyczek;-P

      Usuń
  6. ale, ze co z tym moim zadem to jest coś nie tak??? ;-)
    o ile pozostałe hasła jak normalnie przetłumaczę to rozumiem np. zamiazt świąteczne zdrobnienia ktoś chciał światęczne zdobienia, w Graciarni pewnie chodizło o blog moja mała graciarnia też kosmetyczny ale z tym zadem nie wiem o co kaman;-P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Michałosi zad" haha padłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam , uśmiałam się :)Czy mogłabyś mi podpowiedzieć jak sprawdzasz te wpisy, bo ja zielona, a chętnie bym miała na to podgląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga wejdź w bloggera-statystyka-żródła ruchu sieciowego i wybieraj na górze dzień lub teraz bo tam się takie perełki zazwyczaj pokazują:-)

      Usuń
    2. Dziękóweczka :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Michalosi zad- dobra, przyznam się, to ja Cie tak po tyłku w internecie szukałam :D


    hahaha :):):)):

    Joke, naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, i znowu z prywatnego konta zostawiłam komcie :P Powinnam bardziej uważać :)

      Usuń
    2. A nie prościej było Kamcię poprosić to by Ci na zdjęciu mój zad pokazała:-)

      Usuń
  10. Heheh :) Ile to rzeczy można się o sobie dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. od dzis bede mowic do Ciebie "zadku" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać takie hasełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się uśmiałam ;) Nie wiem co lepsze- hasła po jakich Cię wyszukiwano, czy Twoje podsumowania;) A swoją drogą to ten krem z rękawiczki i ropa naftowa z alg mogą być ciekawe...a farby olejnej do włosów jeszcze nie próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie najlepsze :D Chociaż ta ropa naftowa z alg też jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no, takie wyszukania są genialne :D uwielbiam je czytać :D

    a co do Twojego komentarza, to postanowiłam dać upust swojemu stylowi pisania, skoro pisałam nie tyle recenzję, co zapytanie ;) myślałam, żeby pisać tak całego bloga, ale nie wiem, czy byłby czytelny przy swojej funkcji - recenzowaniu, jak by nie było ;)

    pozdrawiam cieplutko, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...