poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Michałosia się chwali:-P czyli zakupy, przesyłki, wygrane...

Hej Kochane:-)

Dzisiaj się chwalę :-P a co:-P
mi też czasami wolno;-) Zwłaszcza, ze ostatni tydzień jest dla mnie jakiś łaskawy w przesyłkach:-)

Ale może zacznę od zakupów poczynionych.

Na pierwszy rzut idzie torebka:-)
Co prawda mam już bardzo podobną, ale wytłumaczyłam sobie, że moja jest czarna a teraz jest wiosna i jaśniejsza się przyda:-P ze ta jest sztywniejsza, i że przecież została przeceniona z 89 zł na 39 zł to co sobie będzie taka sama jedyna odrzucona w sklepie niechciana stała:-P
A że serce mam dobre to ją przygarnęłam:-)




Zakupy biedronkowe:-) Ja oczywiście byłam tylko po waciki:-P
Na to hasło to już chyba wszyscy w domu reagują śmiechem:-P
Na zdjeciu brakuje jeszcze zestawu pędzelków (kolejnych...to już chyba zboczenie) i przybornika do manicure.



Przesyłka do testów dla młodej:-) Już suszy zęby z radości że będzie miała okazję uzewnętrznić swoje opinie na blogu:-P



Szmineczka którą wygrałam u Glamurki :-*



Przesyłeczka ze współpracy z Pilomax ( dwie maski do jasnych włosów farbowanych, do suchelców regeneracyjne:-) a do tego grzebyczek i turbanik do zabiegów...mrrr już nie będę w ręczniku pomykać:-)



i paczka najdłużej wyczekana:-)
Przesyłeczka od mojej siostrzyczki kochanej która mieszka w Niemczech ( ta to wie jak siostrze dobrze zrobić) ;-P
A w niej 4 lakiery Essie (piąty już schowany do paczki niespodzianki w Michałosiowej rozdawajce niespodziance), Lakier O.P.I czarny ze srebrnym brokatem, balsam do ust blistex  ( jeden już trafił do czaki niespodzianki drugi dla mnie:-P ), balsam do ciała Elizabeth Arden ( tu też jeden do paczuszki powedrował drugi do mojej szuflady:-) ), i próbka pudru sypkiego Calvin Klein 20 ml którą dostała do moich zakupów...phii my widać w Polsce sto lat za....skoro u nas zwykłej próbeczki nie dorzucą a tam całe 20 ml:-)




No to się nachwaliłam;-)

buziaki
Michałosia

53 komentarze:

  1. *zazdrość* :D Ale cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. az mi sie goraco zrobiło jak to zobaczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, ze torebka zrobi na Tobie takie wrażenie:-P

      Usuń
    2. prosze sie nie nasmiewac z siostry :D

      Usuń
  3. przesyłka od siostry super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO..taki turban to i mi by się przydał..Muszę poszukać i kupić..

    A paczki i nabytki - oby Ci zdrowo służyły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochanie:-* Turbanik mnie bardzo cieszy, a niby nic wielkiego:-)

      Usuń
  5. Kochana namiar na ten niemiecki sklep z próbką CK wyślę męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpytam, ale nie wiem czy nie w sephora bo jak dzwoniła coś o nie wspominała, ale zapytam dla pewnosci:-)

      Usuń
  6. Same cuda:) U mnie w Biedronce już nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, przyjemnie mieć siostrę za granicą, wiem coś o tym ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja zawsze krzyczy do telefonu " nic Ci nie przywioze bo mam przez Ciebie nadbagaż " :-P

      Usuń
    2. soro Ty jestes moją siostrą to twoja siostra jest tez moja siostrą :D także noo ... :D

      Usuń
    3. spoko przekaże , już nawet wiem co ma być :-P

      Usuń
  8. Torebka jest cuuudna i za tą cenę to grzech nie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym przygarnęła taką torbę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pewnie jak by nie była przeceniona bym sie zastanowiła a tak nie było nad czym:-)

      Usuń
  10. Wow, co to za sklep z taką promocją jeszcze przed wielkimi przecenami?:D
    A przesyłka z Niemiec...miodzio:) Też chcę taką siostrę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep to nie sieciówka;-) obok pracy mam fajny sklep z ciuchami i dodatkami prowadzony prywatnie przez babeczkę i od czasu do czasu jak zostają jej już pojedyńcze egzemplarze czegoś przecenia je:-)
      Dlatego często się u mniej zaopatruję:-)))

      Usuń
  11. A ja nigdzie nie mogę dostać tych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tym razem dopiero się udało a i tak były już tylko winogronowe

      Usuń
  12. No czaderaśna przesyłka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne przesyłeczki:) Uwielbiam Blistex:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja młoda się nim ostatnio zachwycała, więc wreszcie mam swój:-)

      Usuń
  14. Same cudowności.
    Torebka super. Mam wrażenie, że wdziałam ją w Biedronce jakiś czas temu. Ale nie jestem pewna czy miała "sztywne rączki czy na metalowych "kółkach".

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej spodobała mi się torebka. Jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna torebka, mam podobną ale mniejszą i z ćwiekami z Orsay :)
    Gratuluję nagród no i jestem ciekawa tego pudru sypkiego CK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubuję się w wielkich torebkach bo nosze tam pół domu i pół firmy;-)
      A ta jest mega bo mieszczą się do niej teczki z dokumentami w poprzek:-)

      Usuń
  17. świetne rzeczy, a torebka cudna - bardzo mi się podoba :)
    Widzę też zmiany na blogu - bardzo ładny nagłówek :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przesyłeczki:)
    Życzę miłego testowania!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka <3 jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chce taki turbanik :D
    Esiaków zazdroszczę!
    A kolorek szminki powalający <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...