sobota, 13 kwietnia 2013

Zapraszam na post...Włosowa katastrofa

Wieczorem wesoło nie jest...
zapraszam Was na post Pani Domu i jej problemach po prostowaniu włosów prepearatem do tego przeznaczonych.
http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html

naprawdę warto abyście przeczytały.

Pani Domu już Ci wcześniej mówiłam, jak bardzo Ci współczuje.
Mam nadzieję, ze to co Ci radziłyśmy z pielęgnacją pomoże, a może i któraś z moich czytelniczek Włosomaniaczek będzie w stanie podopowiedzieć Ci jakieś sposoby:-)

8 komentarzy:

  1. Już czytałam. Masakra. I wielki wstyd dla firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe kiedy się firma zreflektuje...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zajrzyj kochana może będzie to przestroga na przyszłosć

      Usuń
  3. Czytałam, ale aż bałam się doczytać do końca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze, ze więcej osób będzie wiedziało jaką niespodziankę mogą nam zgotować niektóre preparaty

      Usuń
  4. Masakra, ja to bym się zapłakała na śmierć :C Strasznie jej współczuję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety Pani Domu też bardzo to przeżyła:-(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...