sobota, 13 kwietnia 2013

Zapraszam na post...Włosowa katastrofa

Wieczorem wesoło nie jest...
zapraszam Was na post Pani Domu i jej problemach po prostowaniu włosów prepearatem do tego przeznaczonych.
http://panidomunazakupach.blogspot.com/2013/04/kosmetyczno-wosowa-katastrofa-zyciowa.html

naprawdę warto abyście przeczytały.

Pani Domu już Ci wcześniej mówiłam, jak bardzo Ci współczuje.
Mam nadzieję, ze to co Ci radziłyśmy z pielęgnacją pomoże, a może i któraś z moich czytelniczek Włosomaniaczek będzie w stanie podopowiedzieć Ci jakieś sposoby:-)

8 komentarzy:

  1. Już czytałam. Masakra. I wielki wstyd dla firmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. zajrzyj kochana może będzie to przestroga na przyszłosć

      Usuń
  3. Czytałam, ale aż bałam się doczytać do końca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze, ze więcej osób będzie wiedziało jaką niespodziankę mogą nam zgotować niektóre preparaty

      Usuń
  4. Masakra, ja to bym się zapłakała na śmierć :C Strasznie jej współczuję ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...