piątek, 19 kwietnia 2013

Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy - Marion

Hej kochane:-)

I wreszcie wyczekiwany weekend:-)

A dzisiaj będzie post włosowy;-)
Czyli o odżywce którą otrzymałam do wypróbowania od firmy




Nie będę się tu rozpisywać jak wygląda opakowanie bo widać to na załączonych zdjęciach.
Zresztą ładne opakowanie nadal jest tylko opakowaniem a przecież liczy się to co w środku;-)
Odżywka jest bardzo płynna jak mgiełka i chwała jej za to:-)
świetnie rozpyla się dzięki temu na włosach nie tworząc na nich jakiś cudów.

skład:

To nie jest preparat który ma za zadanie z naszymi włosami zrobić kilkanaście rzeczy na raz:-)
Ma nabłyszczać i w tym sprawdza się rewelacyjnie.
Co prawda na opakowaniu jest też informacja, ze włosy są po nim wygładzone tego u siebie nie zauważyłam, na ale mój "baran" wymaga kosmetyków do prostowania i wygładzania już bardziej skomplikowanych:-)
Ale ja tu znowu nie na temat. Z tym błyskiem i połyskiem to jest tak...psikniesz i myślisz sobie eee nic nie widać. No ale jak ktoś tak zdolny jak Michałosia zabiera się za psikanie późna nocą gdzie porządni obywatele o tej godzinie już śpią i błysku oczekuje to nic tylko pogratulować.
I tak co mycie sobie psikałam, aż nie wpadłam na pomysł, ze ja sobie z rana na suche włosy psiknę;-)
No moje drogie jak sobie psiknęłam to w pełnym słońcu nagle się okazało, że nad moimi blond lokami aureola się pojawiła:-)))

I nie będę wam tu ściemniać, ze mi się to nie podoba. Podoba i to bardzo:-)
I psikać tak sobie będę dalej:-)
I wam też polecam:-))))




buziaki
Michałosia:-)

19 komentarzy:

  1. Mam uraz do odżywek w spray'u ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie opisem, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę o niej napisać:D lubim to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam... a nie skleja ani nie obciąża włosów? Bo bałabym się że chełm mi się na głowie zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie swkleja. Ona mi przypomina tym piskiem wodę termalną z Vichy. Jest rtakim rodzajem mgiełki:-)

      Usuń
  5. odzywki w spray nie wzbudzaja we mnie zaufania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym tego cuda nie nazywała hucznym słowem odżywka, bardziej mgiełka rozświetlająca:-)

      Usuń
  6. Lubię odżywki w sprayu, stosuję, gdy bardzo się śpieszę i nie mam czasu na użycie normalnej, albo gdy mam bardziej splątane włosy, żeby ułatwić czesanie. Niestety tej nigdzie nie widziałam, ogólnie rzadko tę markę widuję w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z tymi kosmetykami robi się już lepiej. Ale ja motywuję Panią w sklepie. idę po waciki i zawsze pytam " A z Marion coś Pani wreszcie ma?" :-P

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z odżywką tej firmy, w ogóle odżywek w spray'u raczej nie stosuję, wolę takie do zmywania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie ostatnio kupiłam odżywkę w sprayu Schaumma :) tą z różowym koreczkiem, też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś czerwoną, a właściwie to resztki jeszcze gdzieś zalegają w łazience:-)

      Usuń
  9. A w jakich drogeriach można kupić kosmetyki tej firmy? Nie widziałam jakoś nigdzie, może nie rzuciło się w oczy... Rossmann? Natura? Carrefour ;)? Może mają też coś do brązowych włosów, coś ułatwiającego rozczesywanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze widziałam. W rosku niestety nie. Ale najlpeiej porozglądać się w małych prywatnych sklepikach tam najszybciej znajdziesz:-) Do brązowych włosów mają odżywki. Dokładnie nazywa się ona Regenerująca maska ożywiająca do włosów farbowanych w odcieniu brązu:-) Preparatu typowo do rozczesywania włosów nie ma ale mają w ofercie produkty na bazie olejku arganowego wiec jak najbardziej się nada:-)

      Usuń
  10. Ciekawy kosmetyk, nie miałam;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. już sama nie wiem, czytałam o niej parę dni temu nie najlepiej....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...